Welkom op mijn blog! - Reisverslag uit Elst, Nederland van Sarah Kaandorp - WaarBenJij.nu Welkom op mijn blog! - Reisverslag uit Elst, Nederland van Sarah Kaandorp - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn blog!

Door: Sarah Kaandorp

Blijf op de hoogte en volg Sarah

04 September 2016 | Nederland, Elst

Heee!

24 Februari is het zover, dan ga ik met 23 anderen naar Zuid-Afrika! Op dit blog zal ik gaan schrijven over onze reis en alle dingen die we gaan beleven. De reis wordt georganiseerd door OBC Bemmel, dit jaar alweer voor de negende keer. Elk jaar kunnen leerlingen zich opgeven om mee te gaan. Hiervoor moet je een motivatie brief schrijven en laten merken waarom je mee zou willen.

Waarom wil ik mee?
Er zijn verschillende redenen waarom ik graag mee wil naar Zuid-Afrika. Ten eerste wil ik graag nieuwe dingen leren. Waaronder dingen over de cultuur en het dagelijkse leven van mensen in een heel andere omgeving. Ook wilde ik graag kunnen helpen met het werk dat we daar zouden verrichten. Ten derde lijkt het me geweldig om naar Zuid-Afrika te gaan met zoveel leuke mensen. Er zijn nog veel meer redenen waarom ik zo blij ben dat ik mee mag, maar echt leuker wordt dit blog niet als ik alles ga vertellen :)

Ik ga hier van alles schrijven over mijn reis en de voorbereidingen die ervoor nodig zijn. Ik hoop dat jullie het met plezier zullen lezen. Ik ga in ieder geval heel veel plezier maken op deze reis!

Tot snel!
Sarah Kaandorp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sarah

Op dit webblog kun van je alles lezen over mijn reis naar Zuid Afrika. In februari 2017 ga ik samen met 23 anderen naar Genadendal. De leerlingen die meegaan zitten allemaal in de vierde klas op het Overbetuwe College in Bemmel. Samen met hen zal ik 2 weken in Zuid Afrika te vinden zijn. Ik heb er super veel zin in!

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 5140

Voorgaande reizen:

24 Februari 2017 - 11 Maart 2017

Genadendal, Zuid-Afrika

Landen bezocht: